Merve9423 servet ünsal tıp merkezinde ali ipege gittim 380 tl sonuna kadar hakediyor çok memnun kaldim kafamda soru işareti kalmadi 20. Haftada gittim ama 1 ay önce randevu aldik doluydu hep doktor simdi kendi muayenehanesini açmış ordaki randevularini bitirmek icin geliyormuş yani muhtemelen gitmek isterseniz kendi yerinde randevu verirler ücrette ne kadar olur bilmiyorum instagramda hesabi var doktorun iletisim numarasida var