Burcu_cakir Doğum hikayemi bende yazıyorum sonunda🤗 39+3 sabah doktor kontrolümüz vardı doktorum 38.haftada çatı muayenesi yapmıştı çatın dar dedi bi dahaki kontrole aç gel bakalım olmadı sezeryan düşünürüz dedi. 9.3 gibi eşimle kontrole geldik bebeğin suyu azalmış tekrar çatı muayenesi yaptı yok dedi riske atmaya gerek yok hemen yatışımı yaptı. Eve gidip eşyalarımızı alıp hemen geldik bütün aile yanımızdaydı🤗 Panik atak olduğu için Spinal den çok korkuyordum ama saolsun ameliyathanedekiler anestezist beni o kadar sakinleştirdilet ki🙏 inanın iğneyi hiç hissetmedim bile sonra karıncalanma oldu bacaklarımda. 10 dk sonra bebeğimin sesini duydum nasıl güzel bişey anlatamam😍👶🏻hemen emzirdim sütüm geldi şükür🙏 Şimdi odamızdayız ikimizde iyiyiz çok şükür🙏🙏