zgrYilmaz Bende daha önce iki düşük yaptim. İlki erken düşük olduğu icin 7 haftasinda kendiliginden düştü. İkinciside 11 haftasinda kalbi atmadigindan dolayi kürtaj oldum. Bunun olma sebeplerini ögrenmek icin doktora gittigimde; bana kanımdaki yağ orani fazla oldugu icin büyük ihtimalle düşük bundan kaynaklı olasılığı bulunduğundan dolayi şimdiki gebeliğimde doktor direk coraspirin kullanmami istedi. Su an 8 + 2 deyim yani sana diyebilirimki kendini korkutabilcegin bi ilaç degil, sadece cocugun daha iyi senden beslenebilmesi için kanının cok katı olamamasını sağlayan bişi