ElifMustafa valla biz de alalı bi ay oldu hala boya kokuyo mobilyalar, camlar 24 saat açık bende daha yerleştiremedim eşyalarını kokudan. Ben ayrı arap sabunuyla sildim kaç kere temizlikçiye ayrı sildirdim geçer gibi oluyo sonra bi bakıyorum yine kokuyo hala geçmedi daha doğuma 2 ay var ama koku hiç geçmiycek gibi 🤦♀️ Sinir oldum çare bulursan bana da söyle