Annee1 Birkaç gündür yazcam bı türlü fırsat olmadı, evet sonunda şükürler olsun rabbim banada ana olmayı nasip etti, cuma günü Dr randevum vardı 40+1 olduk normal doğum olacağımız için kontrole gidecektik, sabah eşimi ise gonderdikten sonra adet sancısı gibi sancim başladı beş dk da bir geliyor sancı ama hafif geliyor durulmicak gibi değil, kahvaltımı yaptım akıntı geldi farkettim baktım akıntının rengi pembe, sancılar biraz daha ilerledi eşime haber verdim sonra tekrar akıntı bu sefer gerçek kan renginde geldi nişan olduğu belli Dr a haber verdim randevu saatini bekleme hemen gel dedi, eşim geldi bavulu arabaya koyduk hastaneye gittik Dr hemen aldı beni ultrasona bebeğin başı çok asada geliyor artık dedi sonra çatı muayenesine geçtik dogumhaneye açılmaya baktı iki cm dedi yatışım yapıldı pilates topuyla odamda hareketler yaparken sancılarım arttı baya damar yolu açıldı lağman yapıldı odada sanciyi çekmeye başladım yarım saat sonra suyum geldi ben sancidan suyumun nasıl geldiğini bile anlamadım meğer suyla beraber bebeğin kakasida gelmiş su yemyeşil akmış gitmiş, ebe o kakali suyu görünce hemen geldi acilmama baktı eldiveni kaka olmuş gitmiş Dr çağırmış Dr da geldi odaya ben hala sancı çekiyorum gelen giden umrumda değil ben bebeğe odaklandim sancimi çekçek doğuracam diye kendimi teselli ediyorum, Dr açılmaya baktı 3 cm ama kakasini yapmış heran yiyebilir hayatı tehlike oluşur bebek için dedi 8cm olmasını bekleyemeyiz riske atamayiz kakasını yerse akcigerine gider hiç iyi olmaz dedi eşimle zaten dışarda konuşup onayını almış hemen beni apar topar ameliyathaneye indirdiler sancim giderek artıyor bu arada, spinal anestezi yapcaklar kendini serbest bırak omuzlarını indir diyorlar ama ben sancidan hiçbirini yapamıyorum bir dk sancinin geçtiği an uzman anesteziyi yaptı hemen bacaklarima doğru bı yanma hissi ve o an uyustum, ameliyattan önce sürdüklerini tentürdiyotu bile hissetmedim sondayi takmışlar bile haberim yok, bu arada anestezi yaparken sadece cam kesiği olur ya bı anlık bir his hiç acı duymadım abartılacak bişey yok yani, Dr hemen başladı ilk olarak kakayi temizledi ondan sonra ve işte o an geldi çattı 🤲kızımın ağlamasın duydum Rabbime şükürler olsun kızım geldi hemen yanagima koydular o anı yaşamak için herseyinizi verirsiniz yani isterlerse her yerimi kessinler hiç umrumda değil onu sagsalim öptüm kokladim ya daha hiç birşey görmüyor gözüm 🧚 bebeği çıkarmışlar odaya yakınların beni bekliyorlar yarım saat sonrada ben çıktım yanına hemen meme verdim aldı çok şükür emdi ertesi gün evimize geldik ve şimdi uyuyor o uyurken bende sizinle paylaşmak istedim hikayemi, burda her hikaye okuduğumda acaba banada nasip olacakmi birgün yazmak diyordum ben doğurabilecek miyim diyordum ki ben daha önce hiç hastaneye gitmemiş ilk kanını evlenirken zor bela vermiş olan bir insan olarak hem normal doğum sancısı çekip sonradan sezeryan doğum yaptıysam emin olun herkes yapar,şimdiden birkaç sene sonra Allah nasip ederse kızıma kardeş bile düşünüyorum yani o kadar diyin size☺️rabbim herkese hayırlı doğumlar nasip etsin Allah'a emanet olun..
Tuanam01 Annee1 Gözün aydın canım bebeğin hayırlı uğurlu olsun sağlıkla büyütmeyi rabbim nasip etsin inşallah 🙏
Lavin_26gul Gözün aydın canım Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin bende bu günleri görürüm inş 8+4 üm hiç gelmicek gibi geliyo😊
Annee1 Lavin_26gul Allah razı olsun vaktinde zamanında sizlerinde kucaklariniza almayı nasip etsin hayırlısıyla🤲
Annee1 Agapi00 Dr ne derse onu yapın ilk açılmaya bakarken bişey yoktu asaya inip yatışım yapılana kadar kakasını yapmış
Hmyro123 Annee1 ALLAH analı babalı büyütsün darısı bizlerin başına hayırlsyla sağlıklı sıhhatli inşallah bizde kucağmza alablrz AMiN 🙏🥰