Hzlhakko benim susuz kalmamam icin doktor tutma demisti burda 17 haftalik kanama diye post da acmistim idrarda kan gelmisti diye Sorun böbreklerimde nefrit diye bi hastalığım vardı onceden simdi bebekten dolayı da bobrekler zorlandı ve acılma oldu. Bi daha butun ramazan asla denemem. Rabbim bize böyle bi kolaylık tanımışken çevreyi dinleyip zorlamak ahmaklıkmış