Yamac41 Bu sabah suyun geldi aralıklarla sancım da vardı doktora gittik normal doğurabilir aslında fakat bazı problemlerden dolayı acil sezeryan dedi sabah 9 da kavuşuyoruz insallah dualarınızı bekliyoruz 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Heyecandan sürekli ağlıyorum 😣 38+3
Meryemabf Yamac41 Sabaha kadar nasıl bekleyeceksiniz madem sezaryen neden almadılar ? bende geçen sene bugün 38+2dim suyun geldi doğurdum bugün kızım bir yaşında sağlıkla kavuşun 🥰