AAyssee Arkadaşlar bir ay once dogum yaptim ve hala kanamam var az az bir kere büyük bir pıhtı geldi baya buyuk afedersiniz doktoruma söyledim devam etti mi dedi hayir dedim ederse çok kötü kurtaj flan yapiyoruz rahim toparlanmamis oluyor dedi cok skur ole bir sorunum yok ama her tuvalete gittigim de bi baskı oluyor oram da sanki cok garip bisi bu normal mi yoksa neden oluyor olablir korkuyorum
Zuhresule AAyssee benim de kanamam devam ediyor doktorum 40 gün sürebilir dedi bir kere benden de pıhtı geldi sorun yok demişti
Bahar54 AAyssee 45 gün sürdü benim kanamam. 30 gün civarında bende büyük bir pıhtı düşürdüm. Yumruk kadar vardı büyüklüğü. Baskı da oluyordu ara ara.
Ytugcek AAyssee benimde 22 gün oldu, pıhtı gibi değil artık ama kırmızı, sarımtırak bi akinti oluyor hala, 40 güne yakın sürüyor biliyorum
Pnrarvn Ben erken doğum yaptım sonrasında parça kalmış bebeklerimin eşinden 52 gün kanamam sürdü kontrole gittiğimde kürtaj yapmak zorunda kaldılar ona rağmen bile yine parça kalmıştı onuda bir yıl sonra histeroskopi çektirirken farkettiler eğer kanamanız çoksa bence bir ultrason çektirin parça kalmış olabilir aynı durum yengemdede olmuştu doğumdan 10 gün sonra kürtaj oldu ihmal etmeyin kesinlikle
Pnrarvn AAyssee bence git bir baksın histeroskopi ameliyatından sonra baskı ve kanama hissinide yaşadım bir parça vardı doktor kan sulandırıcı bir fitil attı rahime sonra kanama olarak aktı gitti parça her türlü seyi onlar görüyor sonuçta kapalı kutu 😊
AAyssee Pnrarvn col dogru diyosun canim gidiyim ozman bisi olmadan zten okdr zorluklaro cektik bdaha cekmek istemem