GlZngin
Selam kızlar Allah'a a çok şükür sağ sağlim bebeğim İle kavuştuk. Bu da benim Doğum hikayem diyebildim. Bilenler vardır Rahim ağzı kısalığı yaşadım 19.haftadan beri yatıyordum. 35.haftaya da 30mm İle girdim. Sanırım 38 i göreceğim derken bir sabah uyandım görme sorunu yaşadığımı fark ettim. Bulanık görüyordum herşeyi. Ama geri herşey normaldi halsizlik vs hissetmiyordum. Biraz bekledim uyudum vs geçmedi! Tansiyonum ölçtük normal. Hayırdır deyip acile gittik. Bunun çok ciddi bir sorun olduğunu söylediler. gebelik zehirlenmesi şüphesiyle üniversite hastahanesine sevk ettiler. AST- Alt den biri yüksekti diğeri değil. Anlaşılmadı biraz beklendi benim görme durumu daha bozulunca beyin İle alakalı olabilir kafa içi basınç vs deyip acil sezeryan a aldılar. Genel anestezi oldu. Bebişim iyiydi ciğer geliştirici iğne vs olduğundan küvöz e girmedi. Ama çok çok küçüktü. Ayağa kalktım hemen sütüm bir süre sonra geldi ertesi gün falan makine ile sağdık. Görme problemi 10 gün de düzeldi galiba ani tansiyon çıkmış inmiş o da görme alanında ödem yapmış. Siz siz olun en ufak şeyde gidin hastahaneye. Allah a şükür biz iyiyiz şimdi.erken geleceği beklendiği için çantalar hazırdı. Tabi şu da olsaydı dediğim şeyleri sizle paylaşayım::::
Çok pijama: terliyorsunuz; eğer sezeryan olursanız 2 değil de 3 takım koyun. Gecelik şeklinde olan lohusa pijaması da çok işe yarıyor alttan muayene de vs 1 tanesi ondan olsun
Lansinoh meme ucu çıkarıcı 36₺ falan alın yanınızda olsun benim meme başladım küçüktü hala küçük ayrıca süt sağılbiliyof
Wee göğüs ucu 12₺ erken doğduğu İçin tutamıyordu bu yardımcı kurtarıcı oldu hatta
Philips avent göğüs kalkanı; hassas göğüs uçlarınıza çamaşır değmesin istiyorsunuz o an; ayrıca sonrasında gelen dengesiz süt akışından fazlası içinde birikiyor; dökülmüyor güzel tasarlamışlar . İçinde birikeni şırınga İle çekip verdik hatta.
Emzirme sütyeninizin içine yerleştiriyorsunuz. Sütyeniniz yanınızda olsun
Lohusa pedi 1 gün kullandım ben de çok akıntı olmadı yanınızda normal ped de olsun yani depend paketini boşuna taşımayın
Gazlı bez olsun çantanızda
Nemlendiriciniz olsun sürün Doğumdan sonra da çatlamayın
Yedek poşet veya çantalarınız olsun
Mama verme veya sür sağma verme ihtimaline karşı küçük biberonunun yanınızda olsun
Seyahat boy şampuan vs olmalı duş gerekebilir
Havlu e tabi
Yedek çoraplar;iç çamaşırı
Bebişin ilk kıyafetlerini keseye koyun üstüne yazın hemşireye verilecek diye
Çantada neyi nereye koyduğunuzu Veya hangi kesenin içinde ne olduğunu kağıtlara yazın . Bir tane üstüne yapıştırın veya içine koyun. Biri eşinizde biri yanınızda duran anne kaynana vs ye verin
Yedek toka
Eşinize de kıyafet terlik vs alın 🤣Hiç onu düşünmemişiz telef oldu eşim
Elimden geldiğince yazdım sorularınızı cevaplamaya çalışırım inı