Gamzeinci00 benim kaynanam hemen üstümde Allah razı olsun bana çok destek oldu ben burda hiç birley yiyip içemeyince ailemin yanına gittim 3 hafta kaldım bide ben ilk geceden hamile kaldım aileme el öpmeye gittim 15 gün sonra tekrar gittim 3 hafta kaldım eşim anlayışlıydı Allah razı olsun buraya 3 hafta sonra geldim artık serum felan biraz idare ettim 4. Ayda artık hafifledi şimdi iyiyim o günlerde su dahi içemiyordum çıkartıyordum tuvaletin kapısının önünde oturmuş ağlıyordum hep