Eflinderin Merhaba herkese hayırlı doğumlar nasip olsun inşallah benim sorum şu 37. Haftada doğum yapıp sıkıntı yaşayan var mı bebeğiyle ilgili gelişimsel yada herhangi başka bir sıkıntısı olan özellikle sezaryen doğumlarda
GozdeCemre Eflinderin canım bildiğim kadarıyla 35. Haftada çocuğun bütün gelişimi tamamlanıyor ondan sonra doğan çocuklarda pek bir sıkıntı çıkmıyor
GozdeCemre Eflinderin 35 deDoğum yaptım ben 3 gün kaldı küvezde ama bizim kilomuz sıkıntılıydı gelişme geriliği vardı 1550 Gr doğdu omun dışında hiç bir Sıkıntı yoktu
Eflinderin GozdeCemre teşekkür ederim benim bebeğim 36+3 te 3 kilo şuanda 14 mayısa gün aldım başka sıkıntılardan dolayı o yüzden merak ettim