Nisaninannesi Meraba kızlar bugün 27 haftamizdayim kontrole gittik ve doktr sivimin cok yuksek olduğunu tatlı şeker hamur isi yasak dedi 3 hafta sonra kontrole çağırdı başınıza bile bi olay gelip sağlıklı dogum yapan nevladini kucağına alan varmı?