Esrarse rahim ağzım açılıyor 17. Haftamdayım. 13. Haftadan itibaren yatıyorum. İğne ilaç kalçam her tarafım ağrıyor artık. Ve eğer nasip olursa doğuncaya kadar yatmak zorundayım.kucağıma alabilecekmiyim bilmiyorum.Ve 5 yaşında kızım var çok ilgilenemiyorum onunla.Ama yine mutluyum umutluyum. Hiç çocuğu olmayanlar var.olupta kucağına alamayanlar var. bu duyguları burukta olsa yaşayabiliyoruz.