nur1u Merhabalar bugün kontrolümde NST de sancılarım çıktı ama doktorum yatış falan vermedi. Çatı kontrolü yapacaktı ona bakmadı 38 ile 39 arası bakacağım diye.. Sizce haftaya bakıp bana yatış verir mi? Sancılarımı ben hissetmiyorum🤦🏻♀️ Kaç gün içerisinde Doğum yaparım bir fikriniz var mı?
Bulut74 nur1u yatış belli bi açıklık, ya da suyun gelirse verir.zsten suyun gelmezse sonuna kadar evde çek derim. Hastanede zor oluyor. Hayırlı Doğumun olur inşallah bi avaz da kurtulursun🤗🤲
Nursemomm nur1u canm bmmde kontrolde sancılarım çıkmıştı 36+2 de çatı muayenesinde nişanım geldi bi saate falanda suyum gelince doğuma alındım bak sancı yanıltabiliyor dikket et sen yinede
nur1u Elifffatih Doktorum bakmadı asistanı baktı sancın çıkmış biraz bol bol hareket dedi🙄 ilk hamileliğim bilmediğim için sormadım bende🤦🏻♀️
Elifffatih nur1u evdenvarsa kapıt bak kendin altraki tek sıra olan çizgiler en yükseği kaça denk gelmiş
Esila_eymen nur1u şancınız aktif 80 lere kadar var gözüküyor. Yürüyüş yapın merdiven inin çıkın. Yer silin. Duş alın. Kendinizi çok yormadan tabi. Düzenli nefeslerle. Evde varsa medine hurması yiyin
Elifffatih nur1u bizim nst farklı ama arkadaş anlamış benimde 60 40 felan çıkmıştı doktor hiç yorum bile yapmadı önemsemedi bir hafta 10 gün sonra gel dedi
nur1u Esila_eymen Tüm evi kaldırdım🙊 Halı yıkadım, mutfak dolapları, kıyafet dolapları herşey☺️ Hurma yiyorum her gün düzenli olarak 5 tane, pilates topu üzerinde zıplıyorum heyecanlıyım birazcık🙊 inşallah kavuşuruz bir an önce.