Merhaba hanımlar, 23 haftalık gebeyim. Dunden beri sag kasigimda agri vardi bu sabah biraz artti egilmekte zorlaniyorum. Bunda dun kendimi yorup temizligi fazla kacirmis olmamin payi olabilir. Kendi doktorumda randevum ptesi ust uste ultrasona girmek istemedigim icin buradan yazmak istedim. Acaba bebek buyuyor diye sag tarafima yuklenip baskiya mi sebeb oluyor, ilginc olan hareketleri de hep soldan hissediyorum lutfen yardim 😟