Merhaba kızlar 22 yaşındaym ilk gebeliğim 17. haftaya girdik. Herhangi bir hastalığım riskim yok normal doğum istiyorum. Son adet tarihim 15 ekimdi doktor da onayladı uyuşuyor bebekle diye. Fakat sorun şu ki internetten hesaplayınca 22 temmuz diyor doğuma. Kpss’nin olacağı tarih ve benim bu sınava girmem lazım hayatımın geri kalanı bu sınava bağlı diyebilirim. Ne yapmalıyım bilmiyorum her türlü önerilerinize ihtiyacım var.