Asafveannesi Evett 39+3 haftalık olmuştuk. Oğlum iri diye doktorumla sezaryana karar verdik. Sabah 8 de yatışım yapıldı. Saat 9 da doğuma alındım 9.37 de canım oglum mis kokulum dünyaya geldi teyzeleri. Çok ağladım ilk karşılaşma ömre bedel çok güzel. Spinal sezaryan oldum hiç acı hissetmedim bi elektrik çarptı anestezi yapılırken ama sonra geçti. Hafif bulantim oldu spinal peşine söyledim ilaç verdiler oda geçti. Zaten oğluma odaklamıştım hiçbir şey umrumda olmadı. Şuan aşk yaşıyoruz küçük adamımla. Tavsiyelerime gelecek olursak depend resmen hayat kurtardı mutlaka yanınıza alın. Sizi kaldırmaya geldiklerinde kalkın bol bol yürüyün. Ertesi gün mutlaka korse giyin. Emzirmeyi sakin ihmal etmeyin emmese bile ısrar edin süt illaki geliyor. Güzel ve pozitif düşünün iyiye odaklanin ki süreci kolay atlatın. Sağlıklı doğumlar dilerim teyzoslar 🥰😍😘
blackeagle Asafveannesi hayırlı olsun canim allah anali babali buyutmeyi nasip etsin darisi bize inşallah⚘😊
Gulperr Asafveannesi bende spinal sezeryan olucam. Hemen ayaklanabildiniz mi ben cok korkuyorum bizede 15 gunden az kaldi. Arastiriyorum surekli. Bide elektirik carti gibi bişey oldu dedininiz sonrasinda istediginiz ne oldu onu anlayamadim. Aydinlatirsaniz sevinirim. Bolca gozunuz aydin darisi tum gebelerimize olsun insallah.👶❤
Tugcehar87 Asafveannesi hayırlı olsun güle güle büyütün inşallah bebeğiniz kaç kilo doğdu acaba benimki de iri bebek benimde olma ihtimalim var da merak ediyorum
NimetDilmen Asafveannesi Banada 2 hafta önde qidio 4 kilo doqar bu çocuk dedi doktorum tabi son aylarda kilo almama durumuda olabilir dedi. Sizinki de önde mi qidiodu? Şekeriniz varmıydı? ALLAH analı babalı büyütsün İnşaAllah darısı bize 😍
Asafveannesi Gulperr anestezi vurulurken onun etkiyle bazen oluyormuş bi alıktı zaten. Hiç korkma ağrı sızı olmuyor. Hemen kalk dolaş kaldırdıklarinda agrın varsa hemen ağrı kesici vurdur.
Asafveannesi Tugcehar87 doktor ölçümlerde 4100 gram demişti ama 3600 doğdu oglum meğer suyum fazlaymış. Boşuna sezaryan oldum yani.aman saglikliyiz ya çok şükür
Tugcehar87 Asafveannesi sizin için böylesi hayırlıimiş sağlık herşeyden önce geliyor güle güle büyütün