Nesibee1 canım aynı hafta benimde öyle oldu ve bende kalp atışlarını duymam için nst ye bağlandım, çok şükür çok güzeldi ama ben o günler içerisinde ev işi falan derken çok yormuştum kendimi.. çok şükür sonra düzeldi ama o anlar öyle zordu ki hatta ağlaya ağlaya çok kötü olmuştum ama dediğim gibi çok yorulduysan ondan da durgunlaşmış olabilir.. Ve bebeklerde arada fazla uyuyabiliyormuş.. umarım en kısa zamanda düzelir seninde için rahat eder🙏🏻