Yarimm Arkadaslar aranizda amniyon sıvısı alıpta sıkıntısız devam eden var mi yarin yatisim yapilcak ve islem olucak 30haftalık cift yumurta ikizine gebeyim
Sevincc3535 Yarimm benim 21 haftalıktı işlem yapıldığında üçüzlere hamileyim şuan 28+1 olduk çok şükür bir sıkıntı yaşamadık
Yarimm Sevincc3535 ya seni hatirliyorum kanunide yattin sende tanistik seninle ☺️ İyi olduguna cok sevindim canim insallah dahada iyi olucaz 🙏🏻
Sevincc3535 Annee02 Annee02 kuzum benim sıvı fazlalığından açıklık olmuştu rahimde dikiş atılması için fazla suyu almışlardı benim
Yarimm Sıcı beni rahatsiz etmeye baslamisti ve karinda geeginlik yapiyordu o yuzden cok sukur bugun alindi simdilik sikintimiz yok ☺️
Sevincc3535 Yarimm benimde öyle sırtlarıma vuruyordu çok zordu ama rahatlarsın sıvı alındıysa sağlıkla al kucağına inşallah 🙏🏻
Seymakayaoglu @Yarimm dün doktora gittim bebegin suyu az gibi biraz daha olsaydi iyiydi dedi bol su ic dedi su icince çuvaliyormu ki su ¿¿