Aysegulkinyas Kizlar bugun kontrlum vardi melegim dogum pozisyonu almisti 31deyken basi asagidaydi son zmanlarda surekli rahmime baski oluyodu kasilmalarim falan doktoruma soyledim onda cati muanesi yapmak istedi baktiginda 1cm aciklik vardi dinlememi soyledi magnezyum yazdi boyle acilmasi olup kacinci haftada dogum yaptiniz
Yasemincifci Aysegulkinyas bendede oluyor kasilma baskida benim doktorum cati muayenesi falan yapmadi 28. Haftada normal dogum pozsyonundaydi halada oyle 35+2 yim
Neseozkan Aysegulkinyas bende de 30 haftalıkken kasılma oluyodu nst ye bağladı ağrı çıktı ama çatı muayenesi olmadım 31.3 üm şuan 32 de gitcem şuan erken doğum riskine karşı progestan kullanıyorum vajinal yoldan
Aysegulkinyas Yasemincifci benim cok siddetliydi doktorumda yapti 34. Haftada nts baglicaklar birseyde vermedi ilac olarak sadece magnezyum ve idrar yollari enfeksiyonum vardi onun icin ilac yazdi
Aysegulkinyas Neseozkan kasilmalarim dakikasi az oldugu icin sanci olarak degerlendirmedi 34.haftamda nts ye bakilcak doguma hazirlaniyo dedi kasilmalar normal dedi
Aysegulkinyas Yasemincifci allahallah benimki 34 de dedi bakalim insllah acilmam ilerlemezde 37 leri gorurum
Yasemincifci Aysegulkinyas hwr doktr bir degil canim benim doktorum boyle yapiyor sennkide oyle yapiyor demekki