Merhaba. Benim tüm sülalem Oya hanımda Doğum yaptı ve yapmaya devam ediyor. Bende bir süre kendisine gittim fakat benim tüp bebek olduğu için sürecim farklı işledi devam etmiyorum kendisine. Çok öle Güler yüz beklemeyin ama işini güzel yapıyor 😊 tecrübeli bir doktor ve yoğun bir doktor. Sağlıklı doğumlar