arastirmacianne canım merhaba gebeliğimi öğrendiğimde aynı zaman da troid değerim de 4.71 çıkmıştı ve 6. Haftamda ilaç kullanmaya başladık endokrin doktorum her gidişimde değerime göre dozumu ayarladı ve en son 1.2 çıktı Allah’ın izniyle 29 haftalık olduk ilacını düzenli kullandığın sürece bi sıkıntı olmayacağını anlattı sende içini ferah tut ilacını düzenli iç ve her ay kontrolünü yaptır derim şimdiden hayırlı doğumlar 🥰🧿🙏🏻