Rbs111 Bende senin gibiydim canm sürekli sanki kızım olucak gibiydi hissediyordum, ama kızım falan diye sevmedim hiç😀 bu arada hiç fark etmezdi kız yada erkek öyle bi önceligim yoktu ama his ediyordum sadece. sonra doktor cinyetini erkek deyince bi şaşırdım anlatamam😀 üzülmedm asla çünkü erkek bebekleride çok seviyorum ama şaşırdm yinede. suan 32 haftalıgız oglum olucak🙏🏻🙏🏻🙏🏻. Yani hisler her zaman dogruyu söylemiyor😀