Arzumurkmez Kızlar ben 24 haftalık hamileyim yarın tetanoz aşısının ilk dozunu olucam siz kaç haftada oldunuz. Bana biraz geç oldu gibi geldi ama aile Hekimi bu haftada çağırdı
sydtns Arzumurkmez 20. Haftada ilk dozunu oldum 25 te 2. Dozunu olucam yarın Doğumdan 1 ay öncesine kadar dozlar bitmiş olsun diye 20. Hafta diyorlar yani ebe öyle demişti.
Tubanur1234 Arzumurkmez daha simdi geldm aşıdan canm 21+1 im ben gitmesem arayan da yoktu ya neyse gittm ilk dozumu oldm
Tomurcuk18 Arzumurkmez İlkini 24 de ikincisini 28 de oldum. Geç degil merak etme. Bebeğin hareketleri daha net olsun diye bazı sağlık ocakları daha geç cagırıyo.
Tuce26 Arzumurkmez canım bende 20 de olucaktım erken dediler ayın 27 sine verdiler normalde 3 mayısta olcaktım normal diye biliorum
Ebrs Arzumurkmez bende ilk dozumu o haftalarda oldum canim. Ikinci dozu icinde yanlış bilmiyorsam 30u gecirmezsen sıkıntı yasamazsin. Aşıyı olup eve gelir gelmez her saat başı buz kompresi yap ve bol bol kolonyayla ov. Bu asinin agrisi çok farkli oluyo çünkü 😊
iremmvebebegi Canim ben de gecen ay bi dozu oldum simdi bu ay bi doz daha alicam 28. Haftadaydim yani 23-24. Haftada vurdurdum bisey olmaz