Cimcimeninannesi Ayy daha 3 aylık ama lekeler başladı kahverengi oldı göz altı bölge de . Her ne yapsan yap bunlar olacak kurtuluş yok önleme yok dedi doktor . Doğumdan sonra ne surersin bakarsin krem maske gecer yavaştan bir ihtimal dedi resmen ya 🤭🤦🏻♀️