24fatma hunilimom ben özele gidiyorum muanelere hep esimle gidiyoruz o yüzden merak ettim nst de nasıl oluyo aliyolar mi diye 😊
Tmirz Ayserdeem94 canm bu iki gundur baya sancı oluyorum affedrsn akıntımda oluyor neypcgmi bilmiyorum
Anonimane_150 Findk9227 her hastanede olmaya bilir. Gecen sene ödenmiyordu benim gittiğim hastabede. Bu sene ödeniyormu.Medkikalparka gidiyorum bu arada. Çok saçma😬
Ayserdeem94 Tmirz ederim canım bütün hamileler sen ben herkes yavrusuna kapıya sağ salim kavusur inşallah🤲🏻❤️
Anonimane_150 Findk9227 zaten muayene için ödüyoruz zaten oda muayene gibi birşeyy😕. Neyse artık mecbur ödedik ödüyoruz son haftalarımız zaten