A_S_K Hamilelikte 2,5 altında olması lazımmış bir kaç doktordan duydum ama hiç telaş yapma sonuçta ilacını kullanıyorsun demek dozu sana az geldi ki düşün benim 7’ydi çok çok yüksek 50 mg ile 2 hafta içinde hemen düştü burda önemli olan düzenli kullanmak sabah aç karnına içiyorum kahvaltı için yarım saat bekliyorum.