Yhfu Hanımlar bugün bebeğime baktik 7 haftalik olmuş gelişiminde bir sıkıntı yok ama bu ulturoson kağıdında 6.5 cm yazıyodu birde 163 hiz ne demek yani ?
zcolak Yhfu “mm” mi “cm” mi ? O bebeğin başından kuyruğuna olan uzunluğudur büyük ihtimalle bende şimdi baktım 7+4 idi kontrole gittiğimizde bende de 13.3 mm yazıyor. Diğerini tam bilmiyorum kalp atım hızı olabilir.
zcolak Yhfu 7 hafta için 6.5 cm biraz garip belki o başka bir şeyi ifade ediyordur. Doktorunuza sorun en güzeli
zcolak Yhfu yok canım kötü anlamda değil normalde bu haftalarda milimetre olarak ölçüyorlar o cm olan başka bir şeyin ölçüsüdür demek istedim