Ebruaslanhann 2 Haftalik Gebelikte Belirti Olurmu Yada 2 Haftalıkken Bebek Rahime Yerleşmiş Olurmu Yoksa Hücre Halindemidir ? #Bilgisiolan 🤦♀️🙈
Minigiminannesi Ebruaslanhann 2 haftalikken hic belirtim yoktu nerdeyse 1 haftalikkende altdan ultrason olmusdum bana kan var adet olucan demisti😂😂 1 hafta sonra 2 haftalik hamile olugumu oyrendimm😂
Guul Sabirsiz demisken... Catlama ignesinden 12 gun sonra ignenin etkisi gecmis olurmu? Cogu yerde 10 gun icinde gecer yaziyor ama bilemedim.. Eger gecmisse yarin 12.gun test yapmayi dusunuyorum dayanamiyorum artikk 🥺
ecemtmr Guul Canım selam bende 24 nisanda iğne vuruldum ovitrelle bu sabah dayanamadım betahcg yaptım silik bile çıkmadı iğne etkisi geçmiştir bence gecmese testte silik cıkardı dıye dusundum adetime 3 gun var beklıyorum nasip :)
Mlssa Ebruaslanhann Belirtim yoktu canım ama 2-3haftalıkken öğrendim.Çatlatma iğnedesinden sonra 17.güne denk gelmişti ama adetim de gecikmişti 3 gün.Sonradan kasık ağrılarım başladı. Guul
Guul ecemtmr bende 26 nisanda igne vuruldum... Hmmmm ozaman gecmis olmasi gerek. Bide erken gebelik testi kullanicam zaten. Olmazsa duruma gore tekrarlarim 2 gun sonra sence? 😁
ecemtmr Guul Dene canım erken gebelıkte belkı cıkabılır bılemedım bende adet olmamı beklıyorum olmazsam kan verecegım dırekt :)
Minigiminannesi Ebruaslanhann evet canm sasridik tabi ust uste 2 test yapytik en pahalisini hafta soyleyenler var aldik yine inanmadik kan verdik cikti ona inandik sonunda simdi 17 haftaligiz allahin izniyle 2 hafta icinde serklaj olucaz kizimizz yoldaaa
ceco Ebruaslanhann döllenmiş yumurta henüz canım .. 5 6 haftalık iken kese gözükür diğer haftalarda bebek oluşmuş mu bakar dr sonraki haftalar kalp atışına bakılır ...
Annemmm2 Ebruaslanhann Yakınmış bende şurada durayım 🤭🤭 Haber edersin canım test felan yaparsan ben 2 tane aldım duruyor evde 🤣
Ebruaslanhann Annemmm2 çoktan yapicam aslında zor tutuyorum kendimi boşa gitmesin test diye adetime bikac gün kala yaparım 😆
Senagg Annemmm2 benimde 11 Nisan son adet günüm. Yarın adet olmam gerekiyor inşallah olmam 😇 dün test yaptım silik gibiydi bugün tekrar yapcam bakalım 🤷🏻♀️