Meeemoom ben yeri gelince bir dilim pasta ya da ne bileyim bir porsiyon şerbetli tatlı yiyen bir insanım.Meyve de yiyorum,pirinç de...Dolayısıyla yaptırdım.Doktorum da önerdi.Eğer ben gebelik boyunca diyet yaparım,istisnasız diyetime uyarım diyor ve ailede şeker öykünüz yoksa doktorunuzla da konuşup belki yaptırmayabilirsiniz.Onun dışında asla riske edilecek bir şey değil. 🤗