SeroBeroBako 35+2 de sabah karın ve bel ağrısı ile uyandım ara ara kasılmalar oluyordu ancak o sabah düzenli şekilde oldu. Hastaneye gittim, herhangi bir açılma yok fakat nst de Doğum sancısı olarak çıktı serum takıldı biraz hafifledi. Başına böyle bir şey gelen var mı?
Yasemincifci SeroBeroBako gecmis olsun canim ayni zamnlarimiz bende arada sirada oluyor duzenli degil bu soylediklerin
SeroBeroBako Yasemincifci serumdan sonra benimde biraz normale döndü ama ayağı kalkınca hala baskısı çok, yatıp dinlen dedi o yüzden 🧐 teşekkür ederim 🙏