Hamzam Kızlar testte pozitif silik kanda 0.100 çıktı benim durumum çok riskli olduğu için erken ogrenmemiz lazımdı 2 tane bebeğim öldü dün testte silik çıktı diğer iki çocuğumuda adetten bir hafta önce öğrenmiştim bundada aynı şekilde test aynı ccikinca acaba dedim kan testi verdim iğne baslamak için ama sonuç negatif ozaman niye testte çıktı derdim öğrenmek bekleyememek değil ölmemesi tekrardan borsaya test yapmaya fermanın kalmadı oruçta gitti başım ağrıyor.
Ysnrcr1919_ Hamzam canım testte olsa silik çıkmaz yani en azından benim öyleydi ikisinde de kıpkırmızı çıktı. En güvenilir kan testi ve ultrason
Hamzam Ysnrcr1919_ ama benim adet günüme 6 gün var dogerlerindede çok silik çıkmıştı hergun test yaptım koyulasmisti kan hiç baktirmamistik ikisindede bugünde iğne için kana bakalım dedik ama anlamadım başka test alıp yapsam yine silik çıkarsa belki yeni olusuyorduer denildi
kubraa_klc Benimde testimde silik çıkmıştı kandada negatifti silik cıkınca olmuyo suan hamileyim ve testte kıpkırmızı cıktı
Deletedmom133 kubraa_klc çok silikle öğrendim sonra kan verdim şuan 33 haftadayım silik çıkınca da hamile olunuyor yeterki kanda da çıksın
Kahraman35 kubraa_klc benim de çok silikti testte. Aynı gün kan testi yaptırdım 104 çıkmıştı değerim. Az silik çıksa da oluyor. Ama şöyle bir durum var bazı testler bozuk. Bi kere benim de erken gebelik testinde silik çıkmıştı kanda çıkmadı. En güvenilir kan. Testler pek güvenilir olmuyor maalesef.
Aysingeldiislerdegisti Hamzam iyi döllenme olmuş olsa bile idrarda çıkması için daha çok var silik çıktıysa canım kanda yoksa yoktur test bozuktur. Çünkü beta hcg önce kanda yükselir sonra idrarda
Tugce1803 Hamzam sizin durumunuz benimle aynı adetime 5 gün kala kan testi yaptırdım 0.100 çıktı bugün adet günümdü ama adet olmadım
Happmoml Hamzam canım benimde testte silik cikmisti suanda 11+5 hamileyim yeni oldugu için silik çıkabiliyor
kubraa_klc Hamzam hayr silik lekede ckmıyo yani bi kaç ay snra hamile kaldım bu seferki testte kırmızı cıktı çizgi
clmmmmm Hamzam başın saolsun canım. ama dediğim gibi sonucun yükselir belki 0.100 olupta yükseleni çok gördük burda iki gün sonra bidaha ver geç döllenme olabilir
mervealis63 Hamzam neden öldu bebegnz kan pihlasmasindan dolayimi neyden kaynklaniyomus test fln yaptinmi
Pnrarvn İdrar testinde bende çift çizgi görüp doktora gitmiştim muayne ve kan tahlilimde çıkmadı doktor bana tutunamamış bir gebelik olabilceğini söyledi. Erken dönemde test yapmamamı bir hafta bekleyince sağlıklı sonuçlar alabilceğimizi vücudun sessizce attığı hatalı döllenmiş hormonlarında çok az artmış olduğu gebeliği gördüğümüzü boşuna sevindiğimizi söylemişti 🙈 tabi gelde sabırla bekle bir hafta ne mümkün 😊
Hamzam Pnrarvn işte beklememek değil derdim tekrar kaybetmemek için zaman çok önemli her ihtimale karşı iğne vurunsam oda riskli benim.icin napcami bilemedim eşim başka test alıp bakalım negatif çıkar dedi bende kzdim zaten kanda negatif diye
Pnrarvn Hamzam bende kan sulandırıcı iğne vuruluyorum sanırım sizde kan sulandırıcı olucaksınız başka bir ilaç kullanmıyorumısunuz. Bana hamile kalmadan önce coraspirin vermişti doktor hamile kalsanda bebeği öğrenene kadar yeterli gelceğimi söylemişti
Esrayusuf Hamzam canım benimde aynı şekilde kanımda pıhtılaşma çıktı bir kaybım var erken öğrenmem lazım o yüzden test yapmıştım geçen ay test silik çıktı ertesi gün kan verdin 0,52 çıktı bir hafta sonra adet gördüm
Esrayusuf Hamzam hayırlısı ne ise o olsun bence stres yapma ben çok yaptım boş yAni tüm belirtiler psikolojik bu ay saldım 😂 Ayrıca pcoluyum
clmmmmm Hamzam evet dene canım başka marka ondada çıkarsa geç döllenme olmuştur kan da oyüzden çıkmamıştır