umyhfsa Merhaba hanımlar. Ben bir şey sormak istiyorum. Doğum hikayelerinde 'suyum geldi' ,' Şu kadar süre suyum gelmeye devam etti 'gibi söylemleri çok fazla okuyorum. Bu su hiç durmadan akıyor mu durdurmak için bez vs. Bi önlem alınıyor mu yoksa sürekli alabildiğine akıyor mu çok merak ediyorum. Bilgisi olan beni aydinlatirsa çok sevinirim 😊😊
Yasemincifci umyhfsa bir surahi duyu dusun ters cevir onun gibi durmuyor yani bazen sizinti seklindede geliyormus
Selviliker umyhfsa altına kaçırır gibi devamlı geliyor, ama idrarı tutar gibi tutamıyorsun kendiliğinden akıp gidiyor. Hastaneye gidinceye kadar az az akmıştı devamı da çatı muayenesinde gitmişti.
Dilekonur umyhfsa ay evet ya bende hep düşünüyorum bunları ne olunca korkmamız gerekir ne olunca korkmamamız gerekir suyun evde mi gelmesi gerekiyor 🙄 nişan gelince hemen hastaneye gitmek mi gerekiyor ay hiç bilmiyorum resmen 😅
umyhfsa Guzel_ailem bazıları evden hastaneye gidene kadar odaya çıkana kadar sürekli geldiğini söylüyorlar o yüzden merak ettim 😦
Melikecoban Salmanc doktora gidiyorsunuz suyun gelmesi demek dogumun başlaması demek.gitmezseniz bebek içerde susuz kalır 😊 sızıntı şeklinde de gelebilir ayrıca bi anda gelmeyebilir
Salmanc Melikecoban tşk ederm fark ederim heralde tuvalette falan olursa karıştırmam sanırım . Bilgim yok o yüzden soruyorum bazen okuyorum suyu gelmiş sonrasında duş alıp hazırlanp çıkmş hamileler o yüzden hemen doktora gidilmeli mi diye kafamda soru oluşmuştu
Melikecoban Salmanc benim oyle bir durum olursa depent bağlayıp gitmeyi düşünüyorum.oyle bisey yapabilirsin sen de
umyhfsa Dilekonur nisan gelince cok sorun olmuyor sanırım ama suyun gelince çok geç kalmadan gitmek en iyisi susuz kaldığı için sıkıntı çıkabilir Allah korusun 😊 ne kadarlık hamlesini niz siz ☺