Annelik61 4 haftalık hamileyim daha doktora gitmedim keseyi görmedim Mayıs 16sında gidicem ama adet gibi sancılarım belimede vuruyor arada Sebebini bilen varmı?
Maviii Annelik61 adet ağrıların normal canım, ha oldum ha olacağım diye beklersin... 9 ay boyunca adet dönemlerinde ağrın olur 👌🏻
Caglabsrr Annelik61 normal canim o haftalarda bende bel agrisi cekmistim hala da arada sirada agriyor belim hayirli olsun bu arada😊
Annelik61 Çok teşekkür ederim bilginiz için azda olsa içim rahatladı Keseyi görmeden tam rahatlamıcam galiba
Annelik61 Bilmiyorum bu 9 ay nasıl geçecek daha ilk çocuğumuz ve 1 senedir istiyoruz Bu yüzden bu kadar endişe herhalde tedaviyle oldu bide hayırlısı bakalım Rabbiö isteyen herkese versin inşAllah
Efsuni Oncelikle hayırlı olsun allah kuacgina sağlıkla almayı nasip etsin 😊 ilk haftalarda regl sancıları olur kasıklarda batma karnın alt kısmında doluluk hissi bunlar çok normal pozisyon değiştirirken geçmeyen kramplara lekenme eslik ederse endiselenmek lazim bebeginin saglikli gelismesini istiyorsan her seyden once kaygidan stresten uzak durman lazim fazla stres bebegin gelisimini olumsuz etkiliyor normalin disinda bir sey fark edersen hemen kotu seyler getirme aklina evham yapma buraya yaz yahut doktorunu ara sor yada cevrende tecrube sahibi olanlara sor ama sakinliğini koru bebeğine yapacagin en büyük iyilik 9 ay onunla huzurlu bir hamilelik gecirmen sağlıkla gelsin insallah🤗
Annelik61 Efsuni Allah razı çok teşekkür ederim inşAllah Sizinde yardımlarınızla bu endişeler geçicek 😊
Minikkkuzummm Annelik61 Benimde olmuştu canım o haftalarda 😊 Hatta bu ayda bebişim gelmedi diye çok üzülmüştüm. Ağrı vardı ama başka birşey yoktu. 3 gün sancım olmuştu. Bence de normal. Önemli haftalar bol bol dinlen güzelce tutunsun bebeğin😊 Allah tamamına erdirsin.
Annelik61 Minikkkuzummm Allah razı olsun başka hiç bir belirtimde yok sadece karnım çok şiş 3 aylık gibi 😊