AsenaD Canım benim de ergenlikte hızlı kilo almaktan kaynaklı 14-15 yaşlarındayken oluşan dikey halde belimin her iki yanında çatlaklarım mevcut. Ama beyazlar. Ben de çok beyaz tenliyim o yüzden belirgin bir halde değiller. Çok rahatsız olmuyorum. İlk olduğunda morumsulardı ama üstünden 10 yıl geçti çoktaaaan beyazladılar. Sanırım göbeğim için gerekli açılma payı yanlardan önceden açıldı 😂 Çok korkmuyorum ama bir haftadır göbeğim kaşınmaya başladı. 23+4 üm bu gün itibari ile. Ben hamilelik başından beri sadece Johanssons Baby bebek yağını duştan sonra nemli haldeyken göbeğime, göğüslerime , yanlarima, popoma, üst bacak içlerine ve arkalarına sürüyorum. Herhangi başka bir çatlak henüz edinmedim. İlerleyen zamanı bilemem ama benim göğüslerim çok büyük değildi hamilelikte silikon taktırmış gibi büyüdü çatlar dedim ama sanırım korudu o yağ hiç catlamadı.