limoncicegi Kızlar kanımda pıhtılaşmam var oksapar iğne ve coraspin kullanıyorum aynı zamanda Progestan kullanıyorum acaba bu durumda olanlar kaçıncı aya kullandınız Progestanı ben 14.haftadayım
ES19 limoncicegi merhaba bende aynı durumdayım . Protestanı 12. Haftaya , coraspin i 38. Haftaya , oksaparı Doğuma kadar kullanacağız dedi.
SerpilEsra limoncicegi progestani dogum yapanakdar kullandim ecopirin 32 haftaya kadar oksoparida dogum yaptigim gunde vuruldum hic birakmadm
Nslhn38 limoncicegi canim.ayni sekilde bende oksapar ve progestan kullaniyorum gebeligimin en başından beri şu an 32 haftadayiz
Slnrhz limoncicegi bende 18+5 im hala progestanı kullanıyorum coraspirin Rabbim nasip ederse o günleri görürsek 32 de iğneyi de doğuma kadar kullancam
anapanda12 Progestan doğuma kadar kullanacağım rahim ağzı kısalıp açılma yapmasın ve kanamam olmasın diye.
limoncicegi anapanda12 son aylarda Progestan erken Doğuma neden oluyormuş o yüzden sordum 3.aydan sonra da devam ediliyor mu acaba diye doktoruma soracağım ben de
anapanda12 limoncicegi 7. Aya girdim kullanıyorum hala doktorum böyle bişiden bahsetmedi öyle yada böyle zaten erken doğum riskim var Rabbim acil şifalar versin hepimize inşaAllah 🤲🏻
Ozge3747 limoncicegi 15. Haftamdayım kan sulandırıcı Doğuma kadar, coraspini 9. Haftada kesti, progestanı 7. Aya kadar kullanacaksın dedi
espalp limoncicegi benim arkadaşım doğuma kadar progestan kullandı bebeği aşağıda olduğu için ve erken doğum yapmadı. Progestan zaten tutunsun diye kullanılıyor çoğu zaman 👍🏻
limoncicegi anapanda12 amiiiiinnnnn inşallah sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun 🤲 sizin rahim ağzı kısalığınız mı var yoksa sınırda falan mı ?
anapanda12 limoncicegi benim 14. Haftada 41mmdi 16da 35 çıkınca önceden de bi erken doğum olduğu için serklaj oldum 17. Haftadan 23. Haftaya kadar hep 35mmdi. O hafta kanamam oldu ondan bu yana 25mm ve 27mm arası çıkıyor
Pnrarvn Başta clexane+coraspirin+progestan fitil kullandım 8 haftalık kanamam oldu coraspirini bıraktık 12 haftada serklaj oldu şuan 27 haftalığız enox+haftalık pruluton iğne oluyorum. Pruluton progestanın depolanmış haliymiş aynı yani. Prulutonu 36 haftaya kadar vurulucam iğne için konuşmadım henüz doktorumla 😊
limoncicegi anapanda12 benim rahim ağzı uzunluğu hakkında hiçbir şey söylenmedi şimdiye kadar ama içimde bi korku var bu gidişimde doktora soracağım
Burcuaec SerpilEsra normal doğum mu sezeryan mı yaptınız acaba? Benim sezeryan olacak oksapar ın anestezi üzerşnde etkisi oluyor mu merak ediyorum. Kimisi genel anestezi diyor da
limoncicegi Slnrhz bana da şu an için çok uzak geliyor o günler ama rabbim çok büyük o ol deşikten sonra görürüz inşallah canım
Slnrhz limoncicegi inşaaalllah inşaaalllah 🤲 ya bide her ihtimale karşı 24. Haftadan sonra ciğer geliştirici istesek vururlar mı acaba