Yasemin87
Benimde Mayıs sonu olduğu için çantama kendim için önce kolsuz gecelik yarım kollu sabahlık yarın kollu pijema tkm koydum 2 tane alt çamaşır bir çift çorap emzirme sütyeni 5 çift göğüs emzirme pedi terlik taç kotexs gece uzun orkid ıslak mendil koydum oğlum için 11 adet bez hastane çıkışı 3 adet içlerinde çorap şapka eldiven badi olmak la beraber takım 2 tane tulum 2 tane tek alt yine çorap eldiven badi koydum birtane penye battaniye birde yazlık inçe battaniye koydum biraz fazla koydum kızımda çok tecrübesiz oldum için kıyafet yetmemişti şimdi fazla fazla koydum kirli için torba ıslak mendil emzik biberon pişik kremi pudra bunları koydum cnm tabi ilk Doğuma giderken hemşire seninle beraber bebeğin kıyafetlerini istiyor battaniye tulum zıbın çorap şapka birde önden iliklemeli tkm 1 adet bez eldiven koyup bohça gibi yapıp hazırladım onu en üste koydum el altında olsun die