Benim 22. Haftayabkadar öyleydi, şimdi 26 haftadayım 27 haftalık gözüküyor. Merak etmeyin sizinki daha çok yeni melek 😇 İlerleyen haftalarda açık kapnır. Kapanmasa bile sürekli 1 hafta geri çıkan bebekten korkma demişti doktorum, geç döllenme meselesi. Ancak o fark gitgide 2-3 haftaya çıkarsa ki Allah korusun, o zaman gelişmediğini gösterir. İçiniz rahat olsun 🙏