Ebrarckc Kızlar 20 haftalık hamileyim bu belimden kuyruk sokumuna kadar aniden bıçak sokar gibi bi ağrı giriyor. Sağ bacağıma da vuruyor. Sizlere de oluyor mu? Bi hamilelikle ilgimidir?
Deletedmom2 Bende 17. Haftamdayım biraz ev işi yapayım ya da uzun yürüyüş yapayım aynı şekilde ağrı oluyor koltuktan kalkamıyorum yatakta sağa sola dönemiyorum bel ağrısından doktor normal için genişliyor oda baskı yapıyor dedi
Cern Deletedmom2 bendede aynısı oluyor ( 17+6). Bende fıtık falan mı var diye düşünüyordum. Genelde hamilelerde oluyor sanırım.
Tugceutku Ben 35. Haftadayım bende çok çektim bel ağrısını halada azda olsa çekiyorum normal dio doktorlar yatıp dinlendirmek lazım belini 😔
Zezgit Bende bel fıtığıda var birde ev temizliğine girdiğimde mahvoluyodum bende sol ayağımın üstüne basamıyordum belimde ayak uçlarıma kadae ağrıyı hissediyordum. Yürüyüş iyi geliyo ama egzersiz daha da iyi geliyo canım bilgin olsun. Egzersiz yapmaya başladığım zamandan beri ağrılarım geçti çok şükür. Sırf tekrar aynı duruma düşmeyeyim diye günlük egzersizlerimi yapıyorum yoksa yeniden başlama belirtisi veriyo