Aysel32 Sabahları kalkarken sürekli gerilme ihtiyacı duyuyorum sakincalimi acaba istem dışı geriliyorum 😬😬
Menis21 Aysel32 Bende gerinmem geldiğinde bacaklarımı topluyorum hafifçe kollarımı uzatıyorum sadece ama ihtiyacı tam karşılaşmadığım için sanirim kalkınca bacaklarım kasılıyor gibi tuhaf bisey oluyor.
nilaylaylaylay Ben de hep geriliyorum canım. Allah esirgesin tabi ama sağlıklı bir bebeği kolay kolay hiç bir şey zarar veremez.
nilaylaylaylay Aysel32 canım gebelikten önce de geriliyoruz hep ama rutin hayatta dikkatimizi bile çekmiyor. Gebelikle birlikte algıda seçicilik artıyor. Gerildiğimizin farkına varıyoruz sadece
Zezgit Son ayımdayım özellikle bu aylar gerinmeye çok ihtyac duyuyorum her sabh yada her an. Üstümde bi sersemlik oluyo devamlı ve her sabah da istemsiz geriniyorum