Eda81 Kizlar 36 haftalik hamileyim enfeksiyon baya bol cikti ameliyat sirasinda bi sorun yasayan oldumu benim gibi olup sonda falan skinti oldumu
hatice333333 Eda81 bendede bol enfeksiyon var dogum yapalı bir hafta oldu bi sorun olmadi ameliyatta sondada faln 2 3 gündür enfeksiyondan dolayı idrarimi yaparken yanma falan oluyo
GizemBurak Eda81 ah cnm bende 37.hftdym ama enfeksynla ilgili hc bi belrtm yokdu bebisin kalp atslri hizli cknca yatis verip idrar kan tetkiki yaptlr enfeksyn cikdi ilaca basladilr yoksa bebege bulasma ihtmali varmisdi insallah cabukca atlatiriz 5 gun sonrada dogumum var🙏🏻🙏🏻🙏🏻
efsanee_ Eda81 offf bu enfeksiyon herkeste problem heralde antibiyotik alıyorum sürekli ama bi hafta sonra yine ayni. 34. Haftadayız erken doğum olma ihtimalı oluyomuş tedavi olmayınca. Ama doğum sırasında sorun olduğunu bilmiyordum
hatice333333 Eda81 olmaz inşallah canim evet akintimda vardı bendede bol yazıyodu bi iki kere toz tek kullanımlık ilaç kullandım yine aynı
Nur19 Eda81 bende 28 haftalık hamileyim hamileliğin basindan beri şimdi 2.cı defa enfeksiyon çıktı ilkinde antibiyotik kullandim geçmişti 4hafta önce yine tahlil yaptık yine çıktı ama az bu sefer bol su tüket dedi akıntımda var dün tekrar tahlil yaptık geçmiş su çok işe yarıyor kızlar bilginiz olsun birde idrariniz geldiğin de beklemeyin sık sık gidin tuvalete enfeksiyon kapmış olanlar özellikle.
Eda81 hunilimom bende bu ara azalttim suyu dedim gecmiyo bide midem yaniyo su icinde dahada yaniyo azaltinca enfeksiyon artti
Eda81 hatice333333 ewetayni bende aksam ictim tozu bakalim yarin ins gidicem azalsa bari atlatsam bende sizin gibi
hunilimom Eda81 mide yanmam benim de oluyor geceleri yastığını düzeltiyorum geçmezse ilacım var onu içiyorum
ayseglylmz Benim 35. Haftam bu 3. Kere başıma gelişi yine idrarda bol miktar da çıktı kültür verdim yine ilaç verecek büyük ihtimal. Bildiğim kadarıyla doğum da çocuğa bulaşma riski oluyor o yüzden doktorum çok hassas bu konu da.
efsanee_ Eda81 3 kere fitil 1 kere suda karıştırılan tozdan verdi geçmeyince antibiyotik verdi 2.buda . Yarın bnmde kontrol vicdan azabı çekiyorum içerken 😕