Brnaebu Ebrarckc evet benimde oluyor bicak gibi aniden yururken falan da giriyor kramp gibi aks degil cok canimi yakiyor 24 haftaligiz bizde
Arzumms 🖐Bende de nerdeyse bastonla yürüyecem bazen netten baktım kalçalarda genişleme oluyormuş o yüzdenmiş