Gshn Düşük Tehlikem var sırt üstü yat diyor bazıları. Sırt üstü yatmakta zararlı diye duydum. Var mı fikri olan?
Sinembuse Gshn hastanede de sırt üstü yatırıyorlar canim sıkıntı olsa doktorlar sirt üstü yatma der ki düşük tehlikesi olan ayakları biraz yüksekte sirt üstü yatar benim bildiğim.
Kbregt Gshn şuan 14 haftalığım sırt üstü yatınca bişey aşağı çekiyormuş gibi geldi doktora sordum düz yatma ya sağ ya sola yat düz yatmak iyi değil dedi
Candaan Gshn canım ilk haftalarda düşük riski olanlara sırt üstü yat diye önerilir ama düşük riski ortadan kalkınca ve bebek iyicene tutununca artık sola yatmayı önerir doktorlar
Gshn Sinembuse Kbregt Weewe eee ben şmdi yatacak mıyım yatmayacak mıyım sırt üstü 😄😄 banada sırt üstü yatarsan rahime baskı olur bebek oksijensiz kalıyormuş yatma demişlerdi. Bu happy mom uygulamasında da yazıyordu sırt üstü yatmayın oksijensiz kalıyor gibisine ordada görmüştüm.
ozgeustun Weewe sola yatmanın sebebi sağda ana atardamar var ona baskı olmaması.sırt üstü yatınca da ilerleyen dönemlerde bebeğe baskı artıyor yeterli oksijen gitmiyor
Cankusssssss ozgeustun kesinlikle düz yatamıyorum ilk başlarda farketmiyor da karnım büyüyünce yatamadım bende öyle duydum bir damarı tıkıyor doye
Candaan Gshn bende ilk 3 ay sırt üstü yattım gece gunduz 14.haftamda gectı şükür sag ve sola yattım şimdi 31 olduk sol yatmaya çalişiyorum
Gshn Şuan 15+3 haftalık oldum. Kanamam vardı aşırı derecede hemde. Doktor eşi aşağıda dedi. Düşük riskin sanıldığından da riskliymş. Nasıl yatsam bi türlü karar veremedim. Yan yatınca ayakları dikemiyorum. Düz yatınca da acaba bişey olur mu diye tekrar sola dönüyorum.