Dorukfunda ben bu sistemi bir yakınımızin bebeği memeye tekrar alışsın diye çok arastirmistim onun için biraz geç kalmıştık çünkü biberona alışmıştı ama geçenlerde doğum yapan bir ablamın çocuğu sarılık olmuş doğduktan sonra sütü geliyor ama yetmiyordu bu sistemi anlattım gerekli malzemeleri temin ettiler ve denediler çocuk sariligi atlattı çok şükür 🙏 memedende ayrılmamış oldu 🤗hastane çantama koydum ben beslenme sondalarindan ne olur ne olmaz diye 😁