Devden 36 haftaya girdik çok şükür aman aman kaygım kalmadı açıkcası zor bir süreçti yata yata bitmeye geldi 16gün sonra Allah nasip ederse prensesimi kucağıma alacam 😊 darısı isteyen herkesin başına olsun bugün düştü yarın düşecek doğum sancısı şimdi doğdu yarın doğacak derken 36 haftamızdayız benim gibi olan herkese umut olur İnş🙏