Merveftma Valla o canım tamamen sana kalmış bir durum. İster kucağında çıkar ister ana kucağı ister puset. Ama bence biraz Doğuma bağlı yani sezaryen falan olursa dikilmek ya da kucakta taşımak biraz zorlayabilir diye düşünüyorum. Malum dikişler falan. Normal Doğum da kanama olacağı için tansiyon durumlarını etkileyebilir belki. Yaşayarak göreceğiz ama benim tercihim araba aldığımız için poşetten yana olacak.