Aryaalina Bu sabah gittim kontrole, doktorum raporluydu yerine başkası gelmişti, çok ısrar etmeme rağmen söylemedi. Sadece boy ve kilo 33+5 ile uyumlu dediğini duydum sekreterine 😒 boy kilo bilinemezmiş , Doğumdan sonra zaten öğrenecekmişim. Bende gramı gramına söyle demiyorum ki , alt tarafı diğer doktorlar gibi tahmin yürüt😏