Ozom Bugün 3 defa nst ye girdim ilk ikisinde bebek çok hareketsizdi sonuncuda biraz hareketlendi. Böyle bi durum yaşayan var mı?
dml33 Ozom bn yasadim ana hic harket etmedi ebe geldi karnima vurdu oyle hatekrt etti doktor 2 serum hava falan taktırdı yine hareketi cok az olunca doktor acil dogumq aldi beni
2cocuk2kopek Ozom Canim bende sagima yatip nst cekildiginde oyle cikmisti sonra soluma dondurduler . Bebegimin boynuna kordon dolanmis sagima yattigimda oyle oluyormus . Doktor soluna yatacaksin dedi. Boyle biseydir belki.
Canparelerim Ozom nst ye girmeden karnını doyurmak gerekiyor ve çikolata yemenin söylüyor kar canım.yapiyomusub
Ozom 2cocuk2kopek sağ sol sırtüstü yattım ama yine de çok hareketlenmedi. Normalde sabahları çok hareketli değil zaten öğleden sonra çok hareketleniyor. Korkuyorum acil Doğum yaptırır diye 33. Haftamdayım
Ozom 2cocuk2kopek daha 33 ama doktor uyuyormuş dedi. Bi de birazcık açtım az kahvaltı yapmıştım çikolatadan sonra hareketlendi çok şükür 🙏🏻
dml33 Smhtlha 2600 dogdu normalde sikintisi yoktu ciktik hastaneden sarilik oldu ondan girdi kuveze 2 gunde 2400 dusmus
Ozom Canparelerim çikolata yedikten sonra hareket etti zaten. Sanırım biraz açtım o da pek hareket etmedi. Sonra düzeldi çok şükür
Ozom 2cocuk2kopek aç olunca daha az hareket ediyormuş doktor öyle söyledi. Sonra çok etmeye başladı bence uyuyordu o saatte nazlı birazcık yüzünü de 1 kere görebildik.
2cocuk2kopek Ozom ben her hafta nstye aliniyorum canim erken dogum riskim var. 1 kere ac gittim Nstyi cekemediler yeribde durmuyor diye bana doktor ac gelme ac olunca daha cok hareketleniyor demistide kuzum o yuzden 😌
Ozom 2cocuk2kopek size de rabbim şifa versin. Benim sabah etken saatlerde çok hareketli olmuyor zaten öğlen ve akşam saatlerinde karnım zıplıyor neredeyse. Sağlıkla kucağımıza alırız inşaAsllah paşalarımızı 🙏🏻