AyEr Hülya hanimdı galiba evet canım memnunum 3 aylık hamileyim . Randevusuz gidiliyor o biraz canımı sıkıyor sadece . Randevulu olsam saatimde giderim geçen 2 saat bekledim nerdeyse . Ama hem doktor iyi gem uygun ben zırt bırt doktora gidiyorum içim rahat etsin diye 🤦🏼♀️ Sen nereye gidiyorsun