isyo 18 hafta bitecek cinsiyeti belli değil 1 kere kıza 2 kere erkeğe benzetildi:D erkek olursa ismi belli kız olursa şöyle belirsizlik var Umay mı İlay mı? Eslem umay Eslem ilay
Elwing6 isyo umayi yakin arkadasimiz koymasa koyacaktik sirf kopya cektiler demesinler diye koyamiyorum 😅 umay koyun..ilayi bende dusundum ama olaydanin yarim hali gibi
Minikkkuzummm isyo erkek olursa ismi nedir merak ettim. Erkek ismi arıyoruz bizde. Anlamları da önemli tabi ama Umay daha hoş geldi bana😊
isyo Elwing6 ben de umayı daha çok beğendim ilay içinde dediğiniz gibi düşünüyorum ama eşim ilaya takmış durumda 🤦🏿♀️
isyo Minikkkuzummm Erkek olursa Bera istiyorum. Anlamı; 1. Fazilet. 2. Seçkin olma vasfı. 3. Olgunluk. el-Bera’ b. Azib: Ashabdandır. Düğünden bi hafta önce eşimin babasını kaybettiğimiz için onun ismini de eklicem ismail bera